Pokud řešíte problém komunikace mezi vaší IP kamerou (kamerou do auta) a mobilním telefonem, může být problém i mimo kameru samotnou.
Problém s komunikací může být i v mobilu
Problém s wifi propojením mezi kamerou a mobilním telefonem s OS Android, může nastat i v nastavení mobilu. Podívejte se proto na níže uvedené možnosti problému a jak je vyřešit.
Než pošlete kameru na reklamaci
Než tedy budete posílat vaši IP kameru nebo záznamovou kameru do auta na reklamaci, přečtěte si níže uvedené body, které vám možná pomohou.
Podívejte se do svého mobilu s Androidem
Na co se zaměřit v rámci nastavení mobilu s operačním systémem Android, když ho chcete propojit s IP kamerou nebo záznamovou kamerou do auta (samozřejmě, pokud vaše kamera takové technické řešení nabízí):
- U některých mobilů s OS Android je nutné mít při připojení IP kamer (kamery do auta) zapnutou GPS polohu v mobilu.
- U některých mobilů s OS Android po připojení k WiFi musíte odsouhlasit, že chcete zůstat připojen, i když vybraná wifi nemá přístup k internetu.
- U některých mobilů s OS Android je nutné dokonce vypnout i mobilní data na telefonu, protože z nějakého důvodu Android stále vyhledává možnost přípojného místa internetu a k dané wifi se tak nepřipojí.
- Při instalaci telefon s OS Android vyžaduje bezpečnostní povolení, která po nějaké době sám ruší, takže je potřeba tato povolení znovu obnovit.
- Aby záznamová SD karta fungovala správně, je nejprve nutné ji v menu kamery naformátovat.
- Pokud se do nastavení kamery nedostanete a nemůžete tak udělat formát karty přímo v admin kamery, je nutné SD kartu naformátovat v počítači na FAT32.
A co iPhone?
A v případě, že nic z výše uvedeného nepomohlo k navázání komunikace mezi kamerou a aplikací v mobilu, doporučujeme vyzkoušet toto propojení s mobilem s jiným OS, v tomto případě to vyzkoušejte s iPhonem.
Když nepomohlo nic
A pokud ani s iPhonem nepochodíte a komunikace nefunguje, tak už je opravdu čas na řešení reklamace.