V případě uplatnění záruční opravy elektrického nebo pneumatického značky TOTAL je možné využít naší speciální služby, kdy je po zaslání příslušných informací provedena online objednávka svozu Vašeho poškozeného nářadí, jeho odvoz do servisu, oprava a následné dovezení zpět k Vám.
Pro provedení objednávky servisu je třeba provést tyto kroky:
Zašlete následující informace na email reklamace@autoprofi.cz :
Kód zboží (uvedený vždy na samotném nářadí / balení nářadí)
Jméno a příjmení / Název firmy
Telefon
Ulice a čp.
Město
PSČ
Obsah zásilky (uvedení názvu, kódu a značky zboží)
E-mail
Datum vyzvednutí zásilky (nejbližší možné datum je následující pracovní den)
Informace ve správném tvaru vypadá například takto:
TBG15015
Jan Novák
+420 731 123 456
Nová 4444/4
Brno
60100
Bruska stolní dvoukotoučová TBG15015
Jan.novak4444@seznam.cz
4.4.2020
Po odeslání informací vám do 24 hodin přijde email s potvrzením o objednání svozu zásilky přímo od dopravce (DPD). V den vyzvednutí zásilky vám bude volat řidič z DPD, aby se dohodl na čase a místu předání balíčku. Pokud si tedy přejete vyzvednout balíček na jiné adrese, než která je uvedena na faktuře, je nutné tuto adresu uvést do formuláře pro objednání přepravy!
Nářadí zabalte do vhodné krabice spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem, který si vytiskněte na stránkách. Bez přiložené kopie faktury a reklamačního protokolu nebude moci být provedena oprava a nářadí bude bez jakéhokoliv zásahu posláno zpět na vaší adresu!
Po provedení opravy je nářadí posláno přes DPD zpět na adresu, která byla uvedena v objednávkovém formuláři přepravy.