DRLOT160 LED světla pro denní svícení s optickou trubicí 160mm, ECE

Kód: 1-DRLOT160
Novinka
Neohodnoceno
Značka: STU
1 908 Kč / set 1 577 Kč bez DPH
Skladem*
Možnosti doručení
Univerzální LED světla pro denní svícení s technologií optického světlovodu.   Technicke parametry - homologace ECE R87/R7 - napájecí napětí 12 V - 1x 3 W LED na světlo - pozor světla jsou zapojena…

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce nad 5.000,- Kč
Nakupujte u odborníků
Nakupujte u odborníků
jsme 32 let v oboru
Přes 9.000 výdejních míst
Přes 9.000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Univerzální LED světla pro denní svícení s technologií optického světlovodu.

 

Technicke parametry

- homologace ECE R87/R7

- napájecí napětí 12 V

- 1x 3 W LED na světlo

- pozor světla jsou zapojena do serie a tak při zapojení jednoho světla nesvítí. Nelze zapnout na 12 V bez jednotky

- řídící jednotka je součástí balení

- rozměry: 160 x 20 x 35 mm

 

Přednosti

- modul pro automatické rozsvícení při zapnutí klíčku a vypnutí po rozsvícení světel

- cca 10x nižší příkon oproti klasickým žárovkám, životnost je cca 10x delší

- excelentní design optiky pro zvýšení světelného výkonu

- optický světlovod (pouze pomocí 1 diody) zajišťuje homogenní osvětlení bez jednotlivých bodů

- nacvakávací držáky pro jednoduchou montáž

 

Použití světel pro denní svícení

V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.

 

Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení

- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel

- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla

- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)

- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí

- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: